شفقنا رسانه– انتخابات مدیران مسوول عضو کمیته رتبهبندی خبرگزاریها و پایگاههای خبری امروز برگزار میشود.
به گزارش مهر، در این انتخابات یک نماینده از میان خبرگزاریهای تخصصی و یک نماینده از میان خبرگزاریهای عمومی با رای مدیران مسوول خبرگزاریها انتخاب خواهد شد.
انتخاب دو مدیرمسوول خبرگزاریها برای حضور در هیات رتبهبندی خبرگزاریها در راستای سیاست واگذاری وظایف به صاحبان رسانه انجام میشود.
سیاستی که در ضمن آن معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش میکند با مشارکت اهالی رسانه، روش های دقیق ارزیابی و رتبهبندی را به آنان واگذار کند.
این انتخابات ظهر امروز در ساختمان معاونت مطبوعاتی برگزار می شود.
انتهای پیام